بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
ممنون بابت همه چیز

ممنون بابت همه چیز

 

افسانه، ویژگی این فصل بانوان یوونتوس است که حالا به پایان کار خود رسیده‌اند. آخرین بازی و کسب آخرین پیروزی در یک فصل رویایی برای دختران بانوی پیر. فصلی که بدون حتی یک شکست و یا حتی مساوی به سود بیانکونری به پایان رسید. 22 بازی و 22 پیروزی. اتفاقی نادر در دنیای سرشار از شگفتی فوتبال. بانوان یوونتوس موفق شدند در آخرین بازی فصل خود اینتر را با نتیجه پر گل 5 بر هیچ در هم بکوبند تا جام قهرمانی را با شیرینی هرچه بیشتر بالای سر ببرند.

 

پس از کسب چهارمین قهرمانی پیاپی یوونتوسی‌ها، حالا یوونتوس و معمار این پیروزی‌ها به نقطه انتهایی خود رسیدند. ریتا گوارینو، سرمربی شایسته تیم بانوان یوونتوس که از آغاز تأسیس این تیم و از سال 2017 در کنار دختران بود، پروژه‌ای عظیم را آغاز کرد و حالا زمان جدایی فرا رسیده است. گوارینو علی‌رغم تمدید قرارداد خود تا سال 2022 با بانوی پیر، حالا برای یک چالش بزرگ‌تر و مهم‌تر خانواده یووه را ترک می‌کند. او قرار است برای آتزوری موفقیت‌های بزرگ به ارمغان بیاورد.

 

به همین علت پایان فصل سری A بانوان برای گوارینو نیز روز ویژه‌ای بود و در آخرین روز حضور بر روی نیمکت یوونتوس از طرف بازیکنان و رئیس آنیلی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

کریستیانا جیرلی مهاجم 31 ساله یوونتوس که از سال 2018 و پس از ترک باشگاه برشا همراه ماجراجویی‌های خانواده بانوی پیر شده است، موفق شد با زدن 22 و با شایستکی عنوان خانم گلی رقابت‌های سری A بانوان را از آن خود کند. بهترین گلزن بعدی یوونتوس باربارا بونانسه‌آ با زدن 8 گل در رده سیزدهم برترین گلزنان جای گرفت.

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: